Letéti készletkezelés
Letéti készlet kezelése
A Muzzi rendszerében külön tartjuk nyilván a bizományba kapott árukészletet és az ezekkel való elszámolást. A bizományba kapott árucikkeket nem egyszerűen bevételezni kell, hiszen az áru a szállító tulajdonában marad, hanem letéti bevételezést kell csinálni a kapott szállítólevél alapján, amiről a rendszer letéti bevételezési bizonylatot készít. A termékek készletre kerülnek, eladhatóak.
A szállítóval megállapodott elszámolási időszak lejártakor, például hetente vagy havonta, a letéti elszámolás funkció segítségével a számlán vagy pénztárgépen keresztül történt eladásokról elszámolási bizonylatot tudsz készíteni, mely a bizományba adóval való elszámolás alapja. Az így elszámolt készlet lekerül a letéti készletről is, már csak a maradékkal kell elszámolni a szállító felé. A letéti elszámolás pdf dokumentumban készül el, melyet emailen el tudsz küldeni partnerednek. Ha a bizományba adó is használja a Muzzi vagy a Készletem.hu rendszert, akkor ő üzenetben a rendszeren belül megkapja az elszámolást, amelyről egy gombnyomással számlát tud készíteni.
A COLOR IN PRESS által letétbe adott termékek esetén az elszámolás elkészítése automatikus, az elszámolást a COLOR IN PRESS az üzenetek menüpontban megkapja az intézménytől, és ez alapján tételes adatrögzítés nélkül tudja a számlát kiállítani az eladott letéti termékekről vagy a letéti határidő lejártakor az el nem adott termékekről.